MÖLKYN SM-TRIPPELI
PORI 3.8.2024

Tervetuloa Mölkyn SM-kisoihin! Mölkyssä pelataan vuosittain neljät SM-kisat: singeli, duppeli, trippeli ja neluri. Trippeli on pelimuoto, jossa paremmuudestaan kamppailevat kolmen hengen joukkueet. Mölkyn SM-kisat ovat avoimet, joten mukaan voivat ilmoittautua kaikki ikään, sukupuoleen ja pelikokemukseen katsomatta.

SM-trippelin yhteydessä pelataan myös historian ensimmäinen Mölkkyliiton juniorimestaruuskilpailu! Kilpailu on henkilökohtainen. Se on tarkoitettu 16-vuotiaille ja sitä nuoremmille. Lisätietoja juniorikisasta löydät täältä: molkkyliitto.fi/kilpailut/molkyn-juniorimestari-2024/

Nappaa siis mukaan pari kaveria, sukulaista tai vaikka työkaveria ja ilmoittaudu SM-trippeliin oheisella lomakkeella 21.7. mennessä!

SM-trippeli 2024

JÄRJESTÄJÄ: Porin Karhumölkky
AIKA: Lauantai 3.8.2024 klo 10
PAIKKA: Pihlavan urheilukenttä, Lankkutie 1 28880 Pori
PELIMUOTO: 3 hengen joukkueet, ei vaihtopelaajia
HINTA: 60 € / joukkue

Huom! Tarjolla myös henkilökohtainen warm-up pe 2.8. klo 17 alkaen (10 €/pelaaja).

Pori on kesätapahtumakaupunki ja SM-trippelin kanssa samana viikonloppuna kaupungissa on Porispere-musiikkifestivaali. Tämä luo haasteita majoituksen suhteen, koska kaupungissa on rajallinen majoituskapasiteetti. Olemme kuitenkin saaneet kiintiön huoneita Sokos hotelli Vaakunasta. Kannattaa hoitaa varaukset ja ilmoittautumiset hyvissä ajoin.

LISTA ILMOITTAUTUNEISTA JOUKKUEISTA ja muuta lisätietoja järjestäjän sivuilta: https://karhumolkky.seura.info/sm-trippeli/

Tarvittaessa voit kysyä lisää järjestäjältä myös sähköpostitse: jarno.blomster@tul.fi

Ilmoittaudu SM-trippeliin 21.7.2024 mennessä!
Ilmoittautumisen yhteydessä joukkueet ja pelaajat hyväksyvät tietojensa julkaisemisen kilpailuun liittyvässä viestinnässä Mölkkyliiton verkkosivuilla (osallistujalistat, tulokset) sekä mahdollisten kuvien julkaisun liiton verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. By registering, the teams and players agree to the publication of their information in communication related to the competition on the Mölkkyliito website (participant lists, results) as well as the publication of possible photos on the association’s website and social media channels.