MÖLKYN JUNIORIMESTARI 2024
3.8. PORI

Vuoden 2024 SM-trippelin yhteydessä pelataan myös historian ensimmäinen Mölkkyliiton juniorimestaruuskilpailu. Kilpailu on henkilökohtainen eli se pelataan yksinpelinä. Kilpailu on tarkoitettu 16-vuotiaille ja sitä nuoremmille.

SM-trippelistä löydät lisätietoa täältä: molkkyliitto.fi/kilpailut/molkyn-sm-trippeli-2024/
Lisätietoja löydät myös järjestäjän sivuilta: https://karhumolkky.seura.info/sm-trippeli/

Juniorimestaruuskisaan voit ilmoittautua oheisella lomakkeella 21.7.2024 mennessä!

Juniorimestari 2024

JÄRJESTÄJÄ: Porin Karhumölkky
AIKA: Lauantai 3.8.2024 klo 11
PAIKKA: Pihlavan urheilukenttä, Lankkutie 1 28880 Pori
PELIMUOTO: Yksinpeli (max. 16 v.)
HINTA: 10 € / pelaaja

Pori on kesätapahtumakaupunki ja SM-trippelin sekä Juniorimestaruuskilpailun kanssa samana viikonloppuna kaupungissa on Porispere-musiikkifestivaali. Tämä luo haasteita majoituksen suhteen, koska kaupungissa on rajallinen majoituskapasiteetti. Olemme kuitenkin saaneet kiintiön huoneita Sokos hotelli Vaakunasta. Kannattaa hoitaa varaukset ja ilmoittautumiset hyvissä ajoin.

Lisätietoja voi kysellä myös suoraan järjestävältä taholta: jarno.blomster@tul.fi

Ilmoittaudu Juniorimestaruuskisaan 21.7.2024 mennessä!
Ilmoittautumisen yhteydessä joukkueet ja pelaajat hyväksyvät tietojensa julkaisemisen kilpailuun liittyvässä viestinnässä Mölkkyliiton verkkosivuilla (osallistujalistat, tulokset) sekä mahdollisten kuvien julkaisun liiton verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. By registering, the teams and players agree to the publication of their information in communication related to the competition on the Mölkkyliito website (participant lists, results) as well as the publication of possible photos on the association’s website and social media channels.