MÖLKYN SM-KISAT KUTSUVAT –
ILMOITTAUDU MUKAAN!

Luultavasti suurin osa suomalaisista tuntee Mölkyn, mutta monille tulee yllätyksenä, että lajissa kilpaillaan vuosittain SM-tasolla.

SM-kisat ovat kaikille avoimia, joten mukaan voi ilmoittautua ilman aiempaa kokemusta. Kesän 2023 SM-kisojen aikataulut on nyt julkaistu ja mitaleista mitellään sekä yksinpelinä että eri kokoisten joukkueiden kesken.

Alta löydät tarkempaa tietoa eri kilpailuista – Tervetuloa ja nähdään kisakentillä!

LA 8.7.2023: SM-TRIPPELI, HELSINKI

PAIKKA / LOCATION
Kaisaniemen puisto, Helsinki

PELIMUOTO / FORMAT
Trippeli (3 hengen joukkueet)
Triples (3 player teams)

OSALLISTUMISMAKSU / ENTRY FEE
75 € / joukkue 75 euros per team

Ilmoittaudu tästä 27.6. mennessä! / Register here by 27.6.
Ilmoittautumisen yhteydessä joukkueet ja pelaajat hyväksyvät tietojensa julkaisemisen kilpailuun liittyvässä viestinnässä Mölkkyliiton verkkosivuilla (osallistujalistat, tulokset) sekä mahdollisten kuvien julkaisun liiton verkkosivuilla ja sosiaalisen median kanavissa. By registering, the teams and players agree to the publication of their information in communication related to the competition on the Mölkkyliito website (participant lists, results) as well as the publication of possible photos on the association’s website and social media channels.

LA 29.7. ja TO 3.8.: SM-NELURI, LAHTI

PELIMUOTO: 4 hengen joukkueet
OSALLISTUMISMAKSU: 80 € / joukkue

HUOM! SM-neluri pelataan poikkeuksellisesti kaksipäiväisenä, sillä Mölkky on mukana Olympiakomitean ja Ylen SM-viikolla. Pelipaikkana toimii Lahden Kisapuisto.
Lisätietoja järjestäjän sivuilla »

LAUANTAI 29.7.2022:
Alkusarja ja ensimmäiset pudotuspelit

TORSTAI 3.8.2022:
Välierät ja mitalipelit
(osana Olympiakomitean ja Ylen yhteistä SM-viikkoa)

Ilmoittaudu tästä 17.7. mennessä!