Vuoden 2026 MM-kisat ja muita arvokisoja nyt haettavissa!

Suomen Mölkkyliiton jäsenjärjestöt voivat hakea kisoja lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen Mölkkyliitolle toukokuun 2024 loppuun mennessä.

Kansainvälinen Mölkkyliitto I.M.O. etsii järjestäjiä tuleville EM- ja MM-kisoille. Suomen Mölkkyliitto valitsee Suomen ehdokkaat kisojen järjestäjiksi ja hakemuksensa voivat nyt lähettää kaikki jäsenjärjestöt. Mikäli kiinnostusta arvokisojen järjestämiseen löytyy edes alustavalla tasolla, kannattaa vapaamuotoinen hakemus toimittaa mitä pikimmin osoitteeseen molkkyliitto@molkkyliitto.fi (kuitenkin viimeistään 31.5.2024).

Mölkkyliitossa toivotaan etenkin vuoden 2026 MM-kisojen toteutuvan jälleen kotimaan kamaralla, joten kannustamme jäsenjärjestöjä hakemaan erityisesti kyseisiä kisoja. Jäsenjärjestöillä on mahdollisuus toteuttaa kisat myös yhteistyössä esimerkiksi kaupungin tai muiden yhteistyökumppanin kanssa. Liitolta saa myös tukea ja opastusta arvokisojen järjestämiseen.

Nyt haettavissa ovat seuraavat kisat:

2025 EM-kisat
2025 MM-kisat

2026 EM-hallikisat
2026 EM-kisat
2026 MM-kisat

Kyseessä on siis mitä parhain tilaisuus järjestää merkittävä Mölkky-tapahtuma juuri oman seuran kotikulmilla. Kysy ihmeessä lisää, mikäli jokin askarruttaa ennen hakemuksen lähettämistä!

Jäsenjärjestöt, lähettäkää vapaamuotoiset hakemukset 31.5. mennessä: molkkyliitto@molkkyliitto.fi

%d bloggaajaa tykkää tästä: