Syyskonventti ja MölkkyGaala lauantaina 25.11.2023

Mölkkyliiton syyskonventti sekä vuosittainen gaala järjestetään Lahden Mölkky- ja petankkihallissa lauantaina 25.11.2023 klo 17 alkaen.

Merkatkaa päivämäärä kalenteriin jo nyt! Lisätietoa ja viralliset kutsut jäsenseuroille lähetetään lähiaikoina.

SYYSKONVENTTI 2023 klo 17.00

Virallinen kokouskutsu aineistoineen lähetetään lähempänä konventtia jäsenseuroille. Jäsenseurojen esitettävät asiat ehtivät vielä hyvin mukaan konventin esityslistalle. Esitykset Mölkkyliiton sähköpostiin 31.10.2023 mennessä: molkkyliitto@molkkyliitto.fi

Syyskonventissa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2024 sekä valitaan puolet hallituksen kokoonpanosta. Kannustamme jäsenseuroista uusia ehdokkaita mukaan Mölkkyliiton hallitukseen – olisiko teidän jäsenseurassa uusia toimijoita mukaan? Hallitukseen kaivataan tekijöitä, ideoita, mielipiteitä sekä positiivista asennetta. Kokouksia vuodessa on 8-10 ja lähes poikkeuksetta ne pidetään Teams-yhteydellä, joten hallituksen jäsen voi asustella missä vain.

Useampi hallituspaikka on tarjolla ja tarvitsemme jäsenseurojen apua ja toivomme esitykset hallituksen jäseniksi etukäteen, jotta voimme valmistautua kokoukseen. Eikä huolta, jos ei henkilökohtaisesti pääse syyskonventtiin paikalle – etukäteen ehdotetut ehdokkaat viedään kokoukselle. Ehdokkaita voi silti myös esittää kokouksessa. Esitykset hallituksen jäseniksi lähetetään Mölkkyliiton sähköpostiin (mielellään 31.10.2023 mennessä): molkkyliitto@molkkyliitto.fi

MÖLKKYGAALA 2023 klo 17.30

MölkkyGaalassa muistetaan ansioituneita pelaajia ja jäsenseurat voivat lähettää ehdotuksensa seuraavasti:

MÖLKYN HALL OF FAME
Mölkkyliiton hallitus voi, niin halutessaan tai jäsenseurojen ehdotuksesta, nostaa Hall of Fameen yksilöitä, jotka ovat pitkäaikaisesti ja ansioituneesti toimineet Mölkky-pelin parissa. Hall of Fameen nostetut julkistetaan vuosittaisessa Mölkkygaalassa. Jäsenseuroilta otetaan ehdotuksia vastaan 31.10.2023 saakka.

SEURA-AKTIIVIT
Lisäksi MölkkyGaalassa jokaisella seuralla on mahdollisuus palkita oma seura-aktiivi jäsentensä joukusta. Näitä nimityksiä otamme vastaan myös 31.10.2023 saakka. Seuranne edustaja pääsee myös palkitsemaan kyseisen seura-aktiivin Gaalassa. Toivottavasti seurastanne löytyy joku tämän palkinnon arvoinen!

Kaikkien palkittavien ehdotukset tarvitsemme aikaisemmin, jotta ehdimme hankkia palkinnot yms. palkituille.

Luvassa on myös muuta ohjelmaa ja aktiviteettiä. Tilaa Mölkkyhallissa on reilusti. Jokaisesta jäsenseurasta voi osallistua Gaalaan kaikki halukkaat jäsenet.

%d bloggaajaa tykkää tästä: