Mölkyn SM-kisat 2024

Tervetuloa Mölkyn SM-kisoihin! Mölkyssä pelataan vuosittain neljät SM-kisat: singeli, duppeli, trippeli ja neluri. Vuonna 2024 kisat pelataan Kotkassa, Lahdessa ja Porissa.

Mölkyn SM-kisat ovat avoimet, joten mukaan voivat ilmoittautua kaikki ikään, sukupuoleen ja pelikokemukseen katsomatta. Kokoa siis oma joukkueesi kavereista, sukulaisista tai vaikka työkavereista tai lähde SM-singeliin kokeilemaan siipiäsi yksinpelissä.

Lisäksi tänä vuonna SM-trippelin yhteydessä pelataan myös historian ensimmäinen Mölkkyliiton juniorimestaruuskilpailu! Kilpailu on henkilökohtainen ja se on tarkoitettu 16-vuotiaille ja sitä nuoremmille. Lisätietoja juniorikisasta löydät täältä »

SM-SINGELI 25.5.2024 – KOTKA
Singeli on pelimuoto, jossa yksittäiset pelaajat kilpailevat paremmuudestaan. Mölkyn SM-singelin hinta on 27 € ja lisäksi tarjolla on myös warm-up-kisa halukkaille perjantaina 24.5. klo 17 alkaen (10 € / hlö).

SM-DUPPELI – 8.6.2024 – LAHTI
Duppeli on pelimuoto, jossa kilpaillaan kaksihenkisin joukkuein. Mölkyn SM-duppelin hinta on 50 €. Nappaa mukaan sopiva pelikaveri ja lähde kisailemaan sekä viettämään hauska päivä huippumölkyn parissa!

SM-NELURI– 9.6.2024 – LAHTI
Neluri on pelimuoto, jossa kilpaillaan nelihenkisin joukkuein. Mölkyn SM-nelurin hinta on 100 € / joukkue. Kokoa siis joukkue kaveripiiristä, sukulaisista tai vaikka työporukasta ja lähde kisailemaan sekä viettämään hauska päivä huippumölkyn parissa!

SM-TRIPPELI – 3.8.2024 – PORI
Trippeli on pelimuoto, jossa kilpaillaan kolmihenkisin joukkuein. Mölkyn SM-trippelin hinta on 60 € / joukkue. Kokoa siis joukkue kaveripiiristä, sukulaisista tai vaikka työporukasta ja lähde kisailemaan sekä viettämään hauska päivä huippumölkyn parissa!

HUOM! Vuoden 2024 SM-trippelin yhteydessä pelataan myös historian ensimmäinen Mölkkyliiton juniorimestaruuskilpailu 16-vuotiaiden ja sitä nuorempien kesken.

Lisätietoa täällä: molkkyliitto.fi/kilpailut/molkyn-juniorimestari-2024/